اتاق خبر روژا مارکت

بهترین برند کفش کوهنوردی خارجی

بهترین برند های کفش کوهنوردی خارجی

مطمئنا یکی از اصلی ترین وسایل کوهنوردی که هر فردی که قصد رفتن به کوه را دارد باید آن را با خود همراه داشته باشد، کفش مناسب است. بدون داشتن کفش ایده آل، علاوه بر اینکه آسیب هایی به پاهایتان وارد خواهد شد، لذتی نیز از سفری که انجام می دهید، نخواهید برد. برند های بسیار زیادی کفش تولید می کنند و در این برند بسیاری از آن ها یا کفش های کوهنوردی نیز تولید می کنند و یا صرفا و تنها تولیداتشان کوهنوردی است، در این مقاله می خواهیم بهترین برند هایی که بهترین کفش های مخصوص کوهنوردی را تولید می کنند به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما باشید.

چرا باید کفش کوهنوردی داشته باشید ؟

یکی از دلایلی که ایجاب می کند شما حتما کفش کوهنوردی داشته باشید، این است که در صورتی که از یک کتونی عادی و یا مخصوص پیاده روی استفاده نمایید، علاوه بر اینکه کتونیتان آسیب خواهید دید و پاره و یا کهنه خواهد شد، پاهایتان نیز آنگونه که لازم است، در امان نخواهد بود و آنگونه باید راحت نخواهید بود. بنابراین برای سلامت خودتان هم که شده، برای ایمنی که باید داشته باشید هم که شده و برای راحتی و لذت بیشتری که باید از کوهنوردی ببرید، لازم است که حتما از کفش و کتونی مناسبی استفاده نمایید.

ویژگی های بهترین کفش کوهنوردی

ویژگی های زیادی وجود دارند که مجموع آنها با هم باعث می شود که یک محصول را بهترین در نظر گرفت و یا اینکه بدترین دانست. به صورت کلی مجموعه این ویژگی ها را در مقاله ای جداگانه در قسمت وبلاگ فروشگاه تحت عنوان : ویژگی های یک کفش کوهنوردی خوب و با کیفیت ” توضیح داده ایم و در واقع برند هایی را هم که در ادامه به عنوان بهترین برند های کفش و کتونی معرفی کرده ایم، بر اساس این ویژگی ها انتخاب شده اند.

و اما بهترین برند های کفش کوهنوردی

در واقع اینکه چه برندی از همه برند ها بهتر است و کدام یک بهترین می باشد را نمی توان خیلی دقیق و حساب شده گفت، چراکه حدای از ویژگی هایی که در مقاله بالا به آن اشاره کرده ایم، عاملی به نام سلیقه و البته علاقه و نظر شخصی نیز وجود دارد که نتایج را کمی متغیر می کند. اما برای اینکه به درستی این موضوع، یعنی بهترین بودن برند هایی که در ادامه معرفی می کنیم، پی ببرید می توانید نظر سنجی هایی که از کاربران درباره آنها شده است را در وبسایت های مختلف بخوانید. در نظر داشته باشید که محصولات همه برند هایی که در ادامه معرفی شده اند را نمی توانید در فروشگاه اینترنتی روژا مارکت پیدا کنید، اما مدل هایی از برخی از آنها که موجود بودن آنها را در ادامه بررسی کرده ایم را می توانید از روژا مارکت تهیه نمایید.

  1. سالامون : به جرات بهترین برند در زمانه عرضه کفش های کوهنوردی سالامون است. سالامون نه فقط کفش، بلکه تمامی لوازم و تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ نیز تولید می کند و کشور مبدا سازنده آن در فرانسه می باشد و البته محصولات آن در کشور های دیگر نیز تولید می شوند. از جمله برند هایی که به تقلید از سالامون محصولات خود را تولید می کنند، ویکو و آی رانر چینی می باشند که البته یکفیت دارند، اما محصولاتشان تماما کپی شده از مصحولات سالامون است. برخی از کفش های سالامون در فروشگاه روژا مارکت نیز موجود می باشند.
  2. مرل : یکی دیگر از برند هایی که در دسته بندی بهترین مرک های تولید کننده کفش کوهنوردی وجود دارد و تولیدات بسیار زیادی برای شما کوهنوردان عزیز دارد و از جمله نکات مثبت و جالبت درباره آن این است که طراحی های بسیار منحصر به فردی دارد، مرل می باشد، مرل یک کمپانی سوئیسی است و با هدف ارائه بهترین تجربه کوهنوردی در کوه های زیبا و بسیار زیاد سوئیس لوازم و تجهیزات کوهنوردی متعددی تولید می کند.
  3. هوکا : یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده تجهیزات مخصوص کوه، که در فرانسه واقع شده است و در حقیقت، موسسان آن در ابتدا برای سالامون کار می کرده اند، هوکا است. هوکا منحصر به فرد ترین طراحی ها را دارد و علاوه بر اینکه یکی از بهترین برند های تولید کننده کفش کوهنوردی است، از جمله بهترین برند های تولید کننده کفش اسپرت مخصوص پیاده روی و روزمرگی نیز می باشد. تولیدات این کمپانی نیز طراحی منحصر به فرد و متفاوتی دارند.
  4. اسکیچرز : از جمله قدیمی ترین برند های تولید کننده انواع کفش اسپرت و کتونی در آمریکا که بیشترین فعالیت آن در زمانه تولید کفش های مخصوص پیاده روی و راحتی می باشد. اما مدل های مخصوص کوهنوردی بسیار زیادی نیز تولید می کند و در واقع کیفیت بالا و اورگونومی ساخت فوق العاده منحصر به فرد تولیدات این کماپنی است که باعث شده در لیست بهترین برند هیا کفش کوهنوردی در جهان جایگاه داشته باشد.
  5. هامتو : و اما خوشبختانه برندی که محصولات و لوازم کوهنوردی و تجهیزات کمپینگ آن به وفور در فروشگاه اینترنتی روژا مارکت وجود دارند و می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را از آن تهیه نماید، نیز در بین بهترین برند های کفش کوهنوردی جایگاه ویژه ای دارد. این برند هامتو است. کفش کوهنوردی هامتو بسیار محبوب است و دلیل محبوبیت ان هم دو موضوع است، یکی اینکه نمایندگی معتبری از ان در ایران وجود دارد و تمامی محصولاتش اورجینال هستند و دوم اینکه قیمت بسیار بسیار منصفانه و مناسبی دارند. علاوه بر کفش کوهنورید صندل های برند هامتو نیز محبوبیت بالایی دارند و تنوعشان نیز بسیار بالا است.
  6. اسنو هاوک : اسنو هاوک یا اسنوهاک که یکی دیگر از جدیدترین برند های تجهیزات کوهنوردی است و کفش های کوهنورید متعددی در سایز بندی زنانه و مزدانه در طراحی های زیبا، رنگ بندی بسیار کربر پسند و کیفیت خیلی بالا و البته قیمتی مناسب تولید می کند. دلیل اینکه اسنو هاوک در بین بهترین برند هیا کفش کوهنوردی جایگاه دارد، سه اصل : کیفیت، راحتی و قیمت مناسب می باشد.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که اگر می خواهید از کوهنوردی لذت ببرید. بهترین فواید را از کوهنوردی دریافت کنید و اوقات خوشی را با دوستانتان داشته باشید. بهترین کار خرید کفش کوهنوردی از بهترین برند های تولید کننده آن می باشد. پس دست بجنبانید و از بهترین برند های این محصولتات و از برند هایی که محصولات آن در روژا مارکت موجود می باشند، همین الان خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *