اتاق خبر روژا مارکت

چرا لوازم کوهنوردی از بانه بخریم ؟

انواع وسایل و لوازم کوهنوردی در بانه

قبل از هر چیزی خوشحالیم که شما نیز به خواص و فواید بی نظیر کوهنوردی ایمان آورده اید و می خواهید نسبت به خرید وسایل کوهنوردی و شروع کردن این ورزش و تفریح بی نظیر به صورت حرفه ای اقدام نمایید. اما صبر کنید ؟ می خواهید از کجا وسایلتان را بخرید ؟ برند خاصی را می شناسید ؟ جای خوبی سراغ دارید ؟ وبسایت معتبری می شناسید ؟ در این مقاله می خواهیم به شما شهرستان بانه را معرفی کنیم و در سایر مقاله های دسته بندی راهنمای خرید لوازم کوهنوردی سایر ملزوماتی که قبل از خرید باید بدانید را برای شما عزیزان توضیح داده ایم. با ما همراه باشید

معرفی شهرستان بانه

بانه یک شهر تجاری است، هم مرز قاچاق دارد و هم مرز رسمی و بسیاری از کالا های اساسی، لوازم خانگی، لوازم کوهنوردی و سایر وسایل مورد نیاز برای زندگی، تفریح و … از مرز های رسمی و غیر رسمی این شهر تجاری به کشور وارد شده. اما مهم تر از مرز، شهرستان بانه، بازار بزرگی نیز دارد که به مرکز خرید بسیاری از هم وطنان ایرانی برای تامین کالاهای مورد نیازشان تبدیل شده است. لوازم کوهنوردی نیز یکی از عمده ترین محصولات و کالاهایی می باشد که تنوع بالایی از انواع آن از برند های خوب دنیا، از برند های معتبر بازار در شهرستان بانه موجود است. حتی نمایندگی و موسسین بسیاری از برند ها لوازم و وسایل کوهنوردی نیز در شهرستان بانه می باشند.

خرید وسایل کوهنوردی از بانه

با این اوصاف و به لطف چنین مرز گسترده و چنین تنوع بالایی از محصولات و لوازم کوهنوردی در شهرستان بانه، پس ضروری است که برای خرید با قیمت کمتر، خرید در تنوع بالاتر و تامین تمامی کالاهای مورد نیازتان برای کمپینگ، کوهنورید، طبیعت گردی، آفرود، بیابان گردی و … به شهرستان بانه سفر کرده و محصولات مورد نیازتان را از بانه خریداری کنید.

خرید اینترنتی وسایل کوهنوردی

اما ممکن است خرید حضوری وسایل و لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای کوهنوردی از بانه برای شما کمی سخت باشد، به همین دلیل است که فروشگاه اینترنتی روژا مارکت به عنوان معتبر ترین و بزرگ ترین و البته قدیمی ترین فروشگاه خرید انواع وسایل کوهنوردی و کفش و کتونی در شهرستان تجاری بانه تاسیس شده است، تا شما با خیال راحت، بدون نیاز به سفر کردن، صرف هزینه های زیاد و البته ریسک تصادفات و سفر های جاده ای و البته بدون صرف وقت و زمان زیاد، به راحتی در فروشگاه اینترنتی روژا مارکت جستجو کرده و تمامی وسایل و لوازم ضروری مورد نیاز برای یک کوهنوردی لذت بخش را به صورت آنلاین از شهرستان تجاری بانه تخیه و خریداری کنید.

برخی از برند های لوازم کوهنوردی موجود در شهرستان بانه

برند های بسیار زیادی وجود دارند که تجهیزات تولیدی توسط آنها در سطح ایران محبوب و معروف می باشند و این معروفیت و این محبوبیت بالا را مدیون کیفیت بالایشان هستند. برخی از این برند ها که اتفاقا تنوع محصولات آنها نیز بسیار بالا است و امکان خرید این لوازم و تجهیزات کوهنوردی تولید شده توسط آنها از روژا مارکت به صورت اینترنتی و آنلاین و از طریق این وبسایت فراهم است. به صورت زیر می باشند :

تجهیزات کوهنوردی هامتو

هامتو یک برند جهانی آمریکایی است که محصولات آن در چین تولید می شوند و نه تنها فقط وسایل کوهنوردی، بلکه کفش و کتونی هامتو و البته سایر محصولات humtto در فروشکاه اینترنتی روژآ مارکت و در شهرستان بانه موجود می باشند.

تجهیزات کوهنوردی دیوتر

یکی از برند های آلمانی بسیار محبوب در بین کوهنوردان و طبیعت گردان قدیمی و حرفه ای که برخی از محصولات آن نه به تنوع سایر برند هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، در فروشگاه اینترنتی روژا مارکت موجود و قابل خریداری می باشند.

وسایل کوهنوردی سالامون

سالاومن نیز همانند هامتو برندی است که نه تنها فقط تجهیزات و لوازم کوهنوردی، بلکه کفش و کتونی های بی نظیری نیز تولید می کند. که برخی از محصولات آن در بانه موجود می باشند.

کله گاوی

بیشتر به دلیل کیفیت بالای چادر هایش شناخته می شود که جدای از برخی از لوازم کوهنوردی آن، چادر های کله گاری در سایز های 1 نفره تا 6 نفره و 8 نفره در بانه موجود می باشند.

لوازم کوهنوردی اسنو هاوک در بانه

در واقع اسنو هاوک یا اسنو هاک نیز یکی از برند های بسیار محبوبی است که از همه آنها قدمت کمتری دارد، تنوع بسیار زیادی از انواع کفش کوهنوردی اسنو هاک، وسایل کوهنوردی آن کوله پشتی و … در بانه موجود می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *