اتاق خبر روژا مارکت

کفش هامتو اورجینال ساخت کجاست ؟

کفش هامتو ساخت کجاست

هر چند که کیفیت محصولات اورجینال برند هامتو و به ویژه کفش های کوهنوردی، رانینگ و پیاده روی که این برند تولید می کند به صورتی است که اصلا کشور سازنده آن، یکی از روستا های دور افتاده جنوبی ترین قسمت آفریقا هم باشد، اهمیتی ندارد. اما باز با این حال برای بسیاری از افراد مهم است که بدانند کفش هامتو ( البته نمونه های اورجینال ) از کوهنوردی گرفته تا پیاده روی و رانینگ، ساخت کجاست و در چه کشوری تولید می شود. در این مقاله با ما باشید تا تاریخچه ای مختصر از تولید کتانی های برند هامتو را برای شما عزیزان شرح دهیم.

کفش هامتو ساخت کجاست ؟

در واقع هامتو Humtto یک برند آمریکایی است که توسط فردی چینی، علاقه مند به کوهنوردی، در سال 1985 در کشور آمریکا، بنیان نهاده شده است. محصولات هامتو در ابتدا در آمریکا تولید می شدند، اما به منظور کاهش هزینه های تولید و نتیجتا کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان، امروزه تمامی محصولات و کفش های کوهنوردی هامتو و کتونی های رانینگ و پیاده روی این برند، در کشور چین تولید می شوند.

اما چینی بودن به معنی بی کیفیت بودن نیست …

مطمئنا اگر یک بار هم از یکی از کفش های هامتو استفاده کرده باشید، هیچ گاه نخواهید پرسید که ساخت کجاست و به دلیل ساخت کشوری خاص بودن آنها را نخواهید خرید و صرفا به دلیل کیفیت بالایی که دارند از آنها استفاده خواهید کرد. تنها نکته ای که بیشتر از کشور سازنده و هر ملاک دیگری در رابطه با محصولات این برند باید به ان اهمیت دهید، اورجینال بودن آنها است.

خرید کفش اورجینال هامتو

حال که می دانید مدل های مختلف کفش هامتو ساخت کجاست و در چه کشوری تولید می شوند و چرا علی رغم کیفیت بسیار بسیار بالایی که دارند، قیمتشان خیلی خیلی مناسب است و تصمیم به خرید آنها گرفته اید، می توانید از فروشگاه اینترنتی روژا مارکت، نه تنها فقط کفش بلکه انواع صندل هامتو و سایر محصولات این برند را با بهترین قیمت و خدمات تهیه نمایید. روژا مارکت نمایندگی هامتو در ایران می باشد و در صورت تمایل می توانید خرید عمده نیز انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *