اتاق خبر روژا مارکت

ویژگی های بهترین صندل طبیعتی گردی و تابستانی

ویژگی های بهترین صندل های طبیعت گردی و پیاده روی

صندل های طبیعت گردی، بهترین گزینه برای پیاده روی در فصل تابستان  وهوای گرم و یا طبیعت گردی در مسیر های پر آب و رود می باشد. در این مقاله می خواهیم هر آنچه که در رابطه با این نوع از کفش های طبیعت گردی و تابستانی نیاز است بدانید از جمله ویژگی هایی که بهترین صندل طبیعت گردی باید داشته باشد را برای شما عزیزان به صورت کامل بررسی کنیم.

صندل چیست و چه کاربردی دارد

در واقع صندل های مخصوص طبیعت گردی، فقط برای طبیعت گردی کاربرد ندارند و بهتر است به آنها بگوییم صندل های پیاده روی، چراکه بهترین جایگزین برای افرادی هستند که در مکان های گرمسیری زندگی می کنند و یا می خواهند در یک روز تابستانی گرم، بدون عرق کردن پاهایشان، یک پیاده روی دلنشین و اصولی و پر خاصیت داشته باشند.

بسیاری از صندل هایی که در بازار مشاهده می کنید، آنگونه که لازم است، مناسب طبیعت گردی و پیاده ریو طراحی نشده اند و اگر یک مدل خوب و با کیفیت با ویژگی هایی لازم برای یک صندل پیاده روی و طبیعت گردی مناسب پیدا کنید. اولا تنها تفاوتش با کفش های مخصوص پیاده روی و حتی کوهنوردی، تنها رویه محصول باید باشد. به عبارتی این محصولا تبا همان زیره، با همان متریال، با همان کشش و انعطاف و نرمی و با همان کیفیت ساخته می شوند، با این تفاوت که صندل های طبیعت گردی و پیاده روی، از کفش ها باز تر ساخته می شوند.

بسیاری از افراد شاید تا به حال از صندل های پیاده روی استفاده نکرده باشند، به معجزه آنها پی نبرده باشند و مزایای استفاده از آنها نسبت به کفش های پیاده روی را در بسیاری از شرایط درک نکرده باشند. کافیست یک بار از آنها استفاده کنید و برای همیشه، در فصل مناسب جای کفش های پیاده رویتان را به صندل ها بسپارید. کفش هایی به مراتب راحت تر، خنک تر و بدون احتمال عرق کردن پاها.

حال اگر بخواهیم به سوال بالا یعنی صندل چیست، پایخ دهیم، باید بگوییم که کفش هایی هستند مخصوص پیاده روی و طبیعت گردی، در فصل تابستان و در آب و هوای گرم و یا مسیر هایی که خیس می باشند و یا فرد باید از آب عبور کند، که تنها تفاوتشان با کفش ها در رویه آنها است، به صورتی که رویه صندل ها باز ساخته می شود و امکان رویت پاها از لابه لای بند های آن وجود دارد.

در رابطه با کاربرد آن هم، همانطور که در بالا مطالعه نمودید، اگر بخواهیم جمع بندی از پاراگراف های بالا داشته باشیم، باید بگوییم که از این محصولات، برای طبیعت گردی در تابستان، عبور از آب، آب نوردی، حتی کوهنوردی های ساده، پیاده روی و استایل های روزمره در تابستان استفاده می شود.

و اما بهترین ویژگی هایی که یک صندل خوب باید داشته باشد

صندل ها انواع مختلفی دارند و این انواع مختلف ویژگی های مختلفی نیز دارند، اما مدل هایی که ما در این مقاله بیشتر آنها را هدف قرار داده و در رابطه با آنها توضیحاتمان را ارائه می دهیم، صندل های طبیعت گردی هستند که یک نمونه خوب و با کیفیت از آن ها باید ویژگی هایی تقریبا یکسان همانند موارد زیر داشته باشند. پس اگر شما هم به خرید صندل تمایل دارید، بهتر است که موارد زیر را در انتخابتان لحاظ کرده و به آنها توجه نمایید.

یک صندل خوب از متریال خوبی ساخته شده است

در واقع نه تنها فقط صندل بلکه هر کتونی و کفش اسپرت دیگری نیز چه از مدل های کوهنوردی باشد، چه پیاده روی و چه طبیعت گردی و یا روزمره، باید از متریال خوبی ساخته شده باشد، اما این نکته در رابطه با صندل ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، به صورتی که عبور از مسیر های مخصوص پیاده روی، استفاده بیش از حد از آنها، خیس شدن و عبور از آب، از جمله مواردی هستند که مستقیما بر روی کاهش طول عمر یک کفش موثر می باشند و در صروتی که شما از این موارد استفاده از صندل را ترجیح می دهید و در صورتی که صندل استفاده شده از متریال خوبی ساخته نشده باشد، شاید بعد از یک بار نه اما مطمئنا به زودی متوجه خربا شدن و از بین رفتن صندل خواهید بود.

یک صندل خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد

در واقع از دیگر ویژگی های مهم دیگری که هنگام خرید بهترین صندل، باید در نظر داشته باشید، این است که دوخت محل های جدا از هم در صندل، همانند دوخت رویه به زیره، اتصال کفی و یا دوخت بند های روی هبا همدیگر نیز همانند جنس متریال باید با دقت و کیفیت لازم انجام شوند تا ماندگاری صندل در اثر این مورد به ظاهر ناچیز، خدشه دار نشود و صندلتان خیلی زود پاره نگردد. در واقع مانگاری از ویژگی هایی است که از مجموع چندین ویژگی دیگر نتیجه می دهد اما یکی از مهمترین ویژگی ها برای خرید بهترین صندل طبیعت گردی و پیاده روی می باشد.

یک صندل طبیعت گردی، از لحاظ راحتی با کفش پیاده روی تفاوتی ندارد

در واقع باید بگوییم، چرا!!! تفاوت دارد، اما چه تفاوتی، تفاوت آنها باید به صورتی باشد که حتی صندل های طبیعت گردی از کفش های کوهنوردی، البته در فصل مناسب استفاده از آنها نیز بسیار بهتر می باشد. صندل های طبیعت گردی و البته یک صندل پیاده روی و تابستانه خوب و با کیفیت، از زیره نرم و راحتی ساخته می شود، به عبارتی جنس متریال استفاده شده در ساخت زیره آنهاهمان متریالی است که در ساخت زیره کفش های استفاده می شود، این یعنی همان راحتی، همان انعطاف و همان حمایتی که کفش های پیاده روی به پاهای شما می دهند، صندل های طبیعت گردی نیز در اختیارتان قرار می دهند.

وزن مناسب تری نسبت به کفش ها دارند

اگر برای پیاد هروی پیش رویتان به دنبال خرید کفش و یا کتونی اسپرت مخصوص پیاد هروی می گردید و یکی از مهمترین ملاک ها برای شما وزن مناسب محصول می باشد، باید بگوییم که هیچ کفش کوهنوردی به اندازه صندل ها سبک وزن نیستند و البته این به طراحی و متریال استفاده شده توسط برند سازنده نیز بستگی دارد، اما برند های خوب و با کیفیت، محصولات خود را از بهترین متریال، سبک ترین آنها و البته زیبا ترین و با دوام ترینشان می سازند.

بهتر است از برند خوبی صندل بخرید.

برند های بسیارزیادی در بازار وجود دارند که این نوع از وسایل مخصوص کوهنوردی، طبیعت گردی و پیاده روی را تولید می کنند. اما همه این محصولات ارزش خرید ندارند، اگر به دنبال خرید بهترین صندل می گردید، اگر می خوادهی مبلغی که پرداخت می کنید واقعا هدر نرود و اگر می خواهید بیشترین لذت را از کوهنوردی وطبیعت گردی ببرید، بهترین ویژگی که یک صندل خوب باید داشته باشد، این است که باید از برند خوبی باشد. در حال حاضر خرید صندل هامتو، بهترین تانتخاب خواهد بود.

زیبایی و طراحی از ویژگی های بهترین صندل

طراحی فقط زیبایی محصول نیست و بلکه نحوه ساخت آن نیز می باشد. یکی از ویژگی هایی که یک صندل پیاده روی و طبیعت گردی خوب و با یکفیت باید حتما داشته باشد، این است که باید طراحی اصولی داشته باشد، سایزبندی آن استاندارد باشد، پهای آن اصولی باشد و کامل فیت پاهای شما باشد. علاوه بر این یک صندل خوب دارای بند هایی نیز می باشد که همانند بند کفش ها، برای تنظیم اندازه محصول و فیت کردن آن با پاهای شما کاربرد دارد،

اما از دیگر ویژگی های مهم برای خرید بهترین صندل طبیعت گردی و پیاده روی، این است که باید زیبایی لازم را نیز داشته باشد. نه اینکه به اندازه موارد بالا مهم باشد، نه، اما به هر حال شما برای پیاده روی هایی این صندل ها را استفاده می کنید که با افراد دیگر همانند هم گروهی ها، دوستان و نزدیکانتان آن را انجام می دهید، بنابراین زیبایی استایلتان نیز مهم است و اگر به این مورد نیز اهمیت می دهید، بعدز انتخاب محصولی که تمامی ویژگی های بالا را دارد، بهتر است صندلی را انتخاب کنید که از لحاظ زیبایی نیز با سلیقه شما هماهنگ تر است.

خرید بهترین صندل ها با بهتین ویژگی ها

حال که ویژگی های بهترین صندل و نمونه های خوب و با کیفیت آنها را می دانید، پس بهتر است که هنگام خرید به آنها دقت کرده و محصولی که می خواهید، را بر اساس آنها انتخاب کنید. همانطور که در پاراگراف های بالا ینز به آن شااره شد و در مقاله ای دیگر نیز بهترین برند های صندل را معرفی کرده ایم، در حال حاضر برند های اسنو هاوک و هامتو، بهترین صندل هایی که تمامی ویژگی های بالا را دارند، تولید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *